Vi siktar mot stjärnorna!

I love you

Lite gräs..

Publicerad 2012-06-25 11:09:34 i Allmänt

somsagt! sommarhagen är nu uppe men det har gått ungefär lite mer än en vecka och det är jättelite gräs i hagen..
vi ska bygga ut den snart så! men gräset växer ju knappt för det har varit så sjukt blött och slaskigt!
 
Jag skulle vilja ta tapper på bete i norsjö.. bredvid min mormor. Där hade vi hästarna på sommarbete då vi bodde där :)
 
Gräset växer bra plus att de finns ett hus som dom kan gå in i,, ska prata med någon så han slipper gå ensam :P
 
Han blir jättebiten av myggor och knott.. mest i ansiktet och runt bakbenen.... men vi smörjer in han så mycket vi kan! :)
 
jag vet inte om jag hörde fel men imorn så tror jag inkörningsvagnen kommer!! :D
 
Då börjas det med vagn ^^ då får vi se hur det går :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tapper

Han är en sprallig unghäst som älskar livet. Jag ska lära han allt jag kan. sen får vi se hur det går :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela