Vi siktar mot stjärnorna!

I love you

biten..

Publicerad 2012-08-05 15:30:22 i Allmänt

tapper har blivit otroligt biten i ansiktet.. plus att han har fått en skavsår av grimman som flugorna älskar :s
Nu får han gå utan grimma i hagen :)
 
Idag var vi ut på en körtur, duktig som vanligt! jag vet inte riktigt vad jag ska säga till er längre.. vi har börjat trava i kurvor nu, han börjar redan få klämm på det ;)
 
börjar även bli lite gräs i hagen redan,, så vi har börjat ge han havre nu igen :)
 
idag tvättade jag ur hans box så den är fin och fräsch tills dom börjar stå inne :)
 

Kommentarer

Postat av: Paula I

Publicerad 2012-10-01 15:23:22

''tjockisen äter gräs'' skulle byta rubrik...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tapper

Han är en sprallig unghäst som älskar livet. Jag ska lära han allt jag kan. sen får vi se hur det går :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela