Vi siktar mot stjärnorna!

I love you

hårdträning vare här!

Publicerad 2012-06-16 16:29:59 i Allmänt

igår så var jag och mamma ut med tapper så han fick träna med skacklor :) han var jätte duktig! no problems liksom :)
vi lät skacklorna ta på bakbenen och jag lyfte upp dom så att de tog lite ögre upp :) ååå så duktig!




senare så satt vi fast ett däck så han fick dra något tyngre! :)



gick oxå jättebra! han tyckte det var lite jobbigt i slutet så han försökta göra lite flykt försök osv.. men de förståss, de va ju tungt! :)

jag tänkte slänga in lite bilder från då vi löshoppade han på sin födelsedag.. det var ett tag sen men ville bara visa hur fint han rör sig över hindrena :)




om nån vecka så kommer inkörningsvagnen! wihoo :D

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2012-06-19 07:53:55

Hej Paula!



Jätte fin blogg o du har blivit så stor :)

Lycka till med lilla Tapper o hälsa mamma i Malin

Kram Fia

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tapper

Han är en sprallig unghäst som älskar livet. Jag ska lära han allt jag kan. sen får vi se hur det går :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela