Vi siktar mot stjärnorna!

I love you

upp och ner

Publicerad 2012-07-27 13:37:36 i Allmänt

idag i stallet så var et bara jag och mamma ^^ fick åka med i vagnen gode mycket idag :)
vi for en annan runda idag, som hade lite upp och nedförsbackar, vi åker inte med i nedförsbackarna, men i uppförsbackarna åker mamma med så han kan bygga lite muskler till du vi ska rida in han :)
jag är astaggad på att rida han!
yillbaka till dagen,, på raksträngor så travade vi, jag åkte med oxå då vi travade ^^ det blir ganska många kilon han drar :) men han tjollrar på så mycket med huvet pga alla småkryp som irriterar han.. han snubblar på sig själv och är inte så konsentrerad ibland ;o fast då har mamma köpt en flughuva,, :) tror att de kommer bli mycket bättre nu :)
 
det serut som han lyser.. haha :D

Kommentarer

Postat av: Pluluh

Publicerad 2012-10-01 15:26:37

Han lys it alls mitt fel, han ser ju it nå,han kan ju it lys om han it se nå, mitt fel ja va lit dum

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tapper

Han är en sprallig unghäst som älskar livet. Jag ska lära han allt jag kan. sen får vi se hur det går :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela