Vi siktar mot stjärnorna!

I love you

Myggor.. och myggor och ännu mera myggor!

Publicerad 2012-06-12 20:17:32 i Allmänt

Idag tog for jag ut och longerade :)
Först lite på ridbanan, för att ställa sig innåt och utåt. Sen for jag ut i naturen men det gick mindre bra.. han är inte van med myggor och småkryp ännu så han fokuserade sig inte på mej.. mera på att vifta svansen..

Men på ridbanan gick det bra i slutet i alla fall!

Det är riktigt lerigt i hagen så då jag släppte han i hagen så vände han i supersnabbt och sprang ut innan jag han stänga... men jag fick då in han i hagen tillslut.. :P

 smutsig ponny.. ;)

Kommentarer

Postat av: Vickie

Publicerad 2012-06-19 09:18:39

Hej där sån fin häst du har. jag har efter tusen år hittat ett riktigt bra medel mot knott, myggor o broms det heter Hjorthornsolja som du kan beställa och är jättedrygt och kanonbra.Be mamma hjälpa dig.

Grattis igen till fin fin häst.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tapper

Han är en sprallig unghäst som älskar livet. Jag ska lära han allt jag kan. sen får vi se hur det går :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela