Vi siktar mot stjärnorna!

I love you

Äntligen sa han och sprang..

Publicerad 2012-06-07 20:43:13 i Allmänt

Äntligen! idag var jag ut och långerade tapper .. det var dock inte planerat, skulle bara ut så han fick värma upp magen lite innan han ska ut på bete och äta lite gräs :)
men han var så vild och galen så jag långerade honom på ridbanan. Gud i hela friden vad han hoppade och sprang i början! Men i slutet blev det samlat och fint :)

Ute på ängen var han inte så picgg på att springa så jag släppte han lös ^^ va busigt!
Men han var snäll och höll sig tätt intill mej hela tiden :)


hahha va söt han är ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tapper

Han är en sprallig unghäst som älskar livet. Jag ska lära han allt jag kan. sen får vi se hur det går :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela