Vi siktar mot stjärnorna!

I love you

Ut på promenad :)

Publicerad 2012-05-26 19:53:01 i Allmänt

Idag gick vi bara ut på en promenad ut på ängen :)
jag kände att han oxå skulle få njuta av det vackra vädret! han var jätte dammig och smutsig.. så borstade han en rejäl stund :)

Jag tränade oxå på att ställa upp han för nästa år är det ju tre års testet! Han var duktig men de var dock så mycket att titta på så han var lite sprallig och svårt att få hans uppmärksamhet.. men så blir det väl då han inte får röra sig så mycket.. Men snart du Tapper! :)


aaw ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tapper

Han är en sprallig unghäst som älskar livet. Jag ska lära han allt jag kan. sen får vi se hur det går :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela