Vi siktar mot stjärnorna!

I love you

Hittils

Publicerad 2012-05-23 15:03:22 i Allmänt

Jag gör en blogg för mej och Tapper :)
äre en bra idé eller? Tycker det skulle vara roligt, ni är ju inte tvungna att läsa hejn bloggen men om ni är intresserade om min och tappers framgångar såå läs på! :)

Tänkte göra ett litet fakta inlägg nu om hur vi ligger till :)

Då vi tömkör han så har vi på han skacklor för att träna han till vagnen, vi brukar oxå lägga på ett däck så de blir lite tyngd så att han tränar upp muskler i kroppen!
Vi kör i olika miljöer så han vänjer sig med de med :)

Jag uppdaterar denna blogg då jag har tränat tapper, det blir inte varje dag dock :)

kommer fixa bloggen finare senare..

Kommentarer

Postat av: TINKAMAMMA

Publicerad 2012-05-23 15:40:08

KUL!!!! DUKTIG DU ÄR!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tapper

Han är en sprallig unghäst som älskar livet. Jag ska lära han allt jag kan. sen får vi se hur det går :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela