Vi siktar mot stjärnorna!

I love you

Bus i hagen

Publicerad 2012-05-30 21:44:51 i Allmänt

Som ni kanske förstår har jag inte gjort något speciellt med tapper och jag känner att den här bloggen kan bli ganska tråkig.. men som sagt, Det är mycket i skolan nu då man ska lägga in slutspurten och allt sånt där och skolan kommer då före..
Men jag går till han varje dag och kollar hur han mår :)
Vi brukar leka i hagen tillsammans ^^ Med en boll som jag slänger bort så springer han efter den.. haha

Jag brukar även träna han med att få he bollen på hans ben och hals och sådant så han lär sig att den är faktiskt inte farlig! :)

Nu har jag sagt detta många gånger.. men snart så drar vi igång med träningen igen och då blir det mera uppdatering :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tapper

Han är en sprallig unghäst som älskar livet. Jag ska lära han allt jag kan. sen får vi se hur det går :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela